Alvástréning

Gyors és hatékony módszer álmatlanság ellen

Portre_Humuszka_Agnes_Alvastrening_round

Horváth Ágnes alvástréner

Médiamegjelenések

partnerek_small

A jó alvás tanulható!

Tanuld meg, hogyan lehet leküzdeni az éjszakai agyalást és hogyan legyél újra jó alvó!

Alvástréning

Az Alvástréningen megtanulhatod, mi tartja fenn az álmatlanságot, mit csinálj, ha nem tudsz aludni, hogyan legyél úrrá az éjszakai felébredéseken és hogyan tudod elhagyni az altatót. Ez nem relaxációs tanfolyam! Semmi ezo, semmi rizsa: csak szimplán megtanulunk jól aludni.

Jelentkezem

Ingyen letölthető alvástippek

Ingyenesen letölthető útmutató, gyakorlati tanácsokkal és azonnal megvalósítható javaslatokkal. Nézd meg, mit érdemes, és mit NEM érdemes csinálni a jó alvás érdekében. Néhány tippet talán már ismersz, de hidd el, tudok újat mondani! Már több, mint 20.000-en olvasták! Kérd az útmutatót Te is!

Letöltöm!

Személyes tanácsadás

Szeretnél jobban aludni és hatékonyan dolgozni, de túl kevés az időd? Kérdésed van és sehol sem kaptál rá választ? Egyéni, személyre szabott tanácsadást szeretnél? Személyes vagy online tanácsadás, alváselemzés, rugalmas időpontban, ahol minden kérdésedre választ kaphatsz. Jelentkezz most!

Jelentkezem

Én is azokkal a problémákkal küzdöttem, mint Te...

Horváth Ágnes vagyok, alvástréner.

2013 óta tartok Alvástréningeket, ezalatt több száz embernek segítettem megtanulni stabilan és hosszú távon jól aludni.

Tréningjeimen egy olyan mindfulness alapú kognitív terápiás módszert mutatok neked, amely segítségével néhány hét alatt nemcsak az éjszakákat fogod tudni nyugodtan és zavartalanul átaludni, de még a napi stresszel, szorongásokkal is könnyebben megküzdesz. És nem, nem szükséges hozzá fél órákat relaxálni, pozitív mondatokat hajtogatni vagy furcsán lélegezni
A tréningen semmi lelkizés, nulla ezo, semmi rizsa: csak szimplán megtanulunk újra jól aludni.

 

Ők már jól alszanak

Megaludtam a 8 órát végre 2 rövid felébredéssel! Szóval nagyon boldog vagyok, a tréning óta minden éjjel alszom!!!

Molnár Réka

óvónő

A tréning előtt közvetlenül 4-5 órát aludtam max. Most már rendszeresen 7-8 órákat alszom és a fülzúgásom sem zavar annyira. Ha felkelek éjszaka esetleg, már vissza tudok aludni könnyebben.

M. Szilárd, igazgató

Röviddel a tanfolyam befejezése után teljesen elhagytam az altatót. Mostanában rendszeresen 6-7 órát alszom, reggel kipihenten ébredek.
Most voltunk fürdőkúrán, s bár ott az ágy szokatlan volt, azzal sem volt probléma.
Végtelenül hálás vagyok Neked a tanfolyamért! Azért, hogy megkaptam tőled ezt a nagyon hasznos tudást és 35 év altatószedés után megszabadulhattam ettől a méreganyagtól és jókat alhatom!

N. Ildikó, szakfordító