Alvástréning 3.0
2017.szept. 23. Budapest

Újra REMEKÜL aludni gyógyszerek nélkül?

Gyors és hatékony tréning álmatlanság ellen

Ugye Te is szeretnél gyógyszerek nélkül jól aludni?

Olyan infókat és alvástippeket kapsz, amiket már aznap ki is próbálhatsz! A bizonyíték:

Nem, nem relaxálni tanulunk. Semmi ezo-pszicho rizsa. Ehelyett olyan infókat kapsz, amiket sehol máshol Magyarországon!

Az Alvástréning 3.0 egy 4 éve tesztelt és működő alvásjavító program. A saját tapasztalatomból, külföldi szakirodalomból, és sok száz ex-álmatlan ember visszajelzéséből állítottam össze azt a tudásanyagot, amit most megosztok Veled.

Mivel Amerikában a lakosságnak több, mint a fele inszomniás, ők sokkal többet tudnak az álmatlanság valódi okáról és kezeléséről, mint itthon. Itthon lelki okok firtatásával és főként altatóval próbálják kezelni az inszomniát. Sikertelenül.

Az általam oktatott módszerek valóban működnek.

Szia!

Horváth Ágnes vagyok. 2013 óta dolgozom alvástrénerként. Korábban én is altatókat szedtem, hidd el, pontosan tudom, mit érzel! Köszi, mára már jól alszom és jól érzem magam a bőrömben.

4 éve tartok Alvástréningeket, ezalatt több száz embernek segítettem megtanulni stabilan és hosszú távon jól aludni.

Tréningjeimen egy olyan módszert mutatok neked, amely segítségével néhány hét alatt nemcsak az éjszakákat fogod tudni nyugodtan és zavartalanul átaludni, de még a napi stresszel, szorongásokkal is könnyebben megküzdesz. És nem, nem szükséges hozzá fél órákat relaxálni, pozitív mondatokat hajtogatni vagy furcsán lélegezni
A tréningen semmi lelkizés, semmi rizsa: csak szimplán megtanulunk újra jól aludni.

 

Módszeremet itt tanultam:

Itt már találkozhattál velem:

Mit mondtak azok, akik voltak már a tréningen?

Fél-egy éve vannak alvásproblémáim – főként a munkahelyi stressz miatt. A tréning előtt közvetlenül 4-5 órát aludtam max. Most már rendszeresen 7-8 órákat alszom és a fülzúgásom sem zavar annyira. Ha felkelek éjszaka esetleg, már vissza tudok aludni könnyebben. M. Szilárd

igazgató

Én úgy gondolom, hogy meggyógyultam.. A lefekvéstől az ébresztőig lévő időt már simán átalszom. A minap elfelejtettem bevenni az altatót és akkor is tudtam aludni.
Nélküled a jóég tudja meddig kínlódtam volna ezzel…

T.C.H.

programozó

5 éve küszködök alvásproblémával, már csak nyugtató-altató együttessel tudtam aludni vagy már azzal sem.Volt hogy 2 hónapig alig pár órát tudtam csak aludni. Viszont most már napok óta gyógyszer nélkül alszom, eszembe se jutottak a gyógyszerek este. És sokkal nyugodtabbak a nappalaim.kb. 7-7,5 órát alszok most, végre nem görcsölök azon hogy jön az éjszaka és mi lesz.Köszönöm!!!! T. Ildikó

jogász

Tudod, mi a legrosszabb az álmatlanságban?

  • A munkahelyeden kétségbe vagy esve a kialvatlanságtól

  • Kipróbáltál már minden módszert, gyógyszert, cseppeket és még mindig pocsékul alszol…

  • Egész éjjel zaklatottan forgolódsz és próbálsz elaludni

  • De mindegy, mennyire is próbálkozol – nem megy…

  • Majd kezdődik minden elölről…

Érdekel, hogy hogyan lehet néhány hét alatt legyőzni az inszomniát?

A titkot most rögtön megosztom Veled. Most figyelj! Az álmatlanságot gyakran nem egy probléma vagy élethelyzet okozza, még csak nem is a stressz. Az álmatlanság végső oka az álmatlanságra való reakciónkban és a gondolkodásmódunkban van!!! Várj, kifejtem kicsit bővebben: Minden ember életében van ugyanis egy-egy olyan nap, amikor nem alszik jól. Ám míg bizonyos emberek másnap már úgy alszanak, mint a bunda, mások a következő éjszakát is ébren töltik és az azt követőt is.

Mit tudnak a jóalvók, ami miatt az álmatlan éjszakát nem követi másik?

Egy jóalvó és egy rosszalvó között csupán annyi a különbség, hogy a rosszalvók minden éjszakát, amikor nem sikerült elaludniuk, KUDARCKÉNT élnek meg! Lehetséges, hogy a gondolkodásmódunkban van a hiba? Lehetséges, hogy néhány egyszerű szabályt kell csak betartanunk, és a dolog magától megoldódik? Igen, lehetséges !!! Sokéves tapasztalatomat az álmatlanság okairól és legyőzéséről most egy 5 hetes, komplex alvásjavító program keretében osztom meg Veled.

Ez a tanfolyam Neked is segíteni fog! Azonnal használható tanácsokat, tippeketés ötleteket kapsz. 

 

Az 5 hetes alvásjavító program 3 részből áll:

1, Hogyan lehet abbahagyni az agyalást?

100%-osan működő, orvosok által is javasolt módszer arról, hogy hogyan szüntessük meg az éjszakai agyalást és őrizzük meg belső egyensúlyunkat. Az agyalással nem csak az éjszakádat, de a nappalokat is tönkreteheted, amikor arra gondolsz, mi lesz, ha már megint nem tudsz elaludni. Megtanuljuk, hogyan vess véget az éjszakai agyalásnak és az alvás miatti aggódásnak!

2, Mit csináljak, ha nem tudok aludni?

Képzeld el, mekkora erő az, ha pontosan tudod, mit kell csinálni, ha nem tudsz elaludni vagy visszaaludni hajnalban. Az elalvás és visszaalvás holtbiztos trükkjei, amivel 3-4 hét alatt stabilabbá teheted az alvókád. Végre újra tervezhető lesz az alvásod és nem kell egész nap azzal foglalkozni, mennyit aludtál.

Ez a tudás aranyat ér, nem kell többé félned a rossz éjszakáktól.

3, Az alváspara megszüntetése

Az álmatlanságot egyetlen dolog teszi tartóssá: az rossz alvástól való félelem. Ismerd meg a saját elméd és tanuld meg kezelni a rossz éjszakák miatti félelmeidet. Az általam kidolgozott alvásjavító programmal biztosítod, hogy az álmatlan éjszakákat ne kövesse egy másik ébren töltött éjszaka.

Extra csomag: Altatók elhagyása

Altatót szedsz, nyugtatót, egyéb gyógyszereket? Már altatóval is rosszul alszol? Az altatók csak kezdetben segítenek, utána már nem javítanak, hanem rontanak az alvásodon. Sok esetben a jó alváshoz az kell, hogy megtanulj altató nélkül jól aludni. De hogyan? Bónusz tréning, miben lépésről lépésre végigvezetlek, hogyan tedd le az altatót és aludj jól gyógyszerek nélkül.

Mindössze egyetlen nap alatt:

  • helyre tesszük az alvással kapcsolatos tévhiteket, rossz szokásokat és beidegződéseket, melyek fenntartják az álmatlanságot

  • megtanulod, hogyan élj összhangban a tested ritmusával és hogyan válj sokkal eredményesebbé a hétköznapjaidban

  • megtanulsz az álmatlansággal bánni, helyes reakciókat adni egy-egy álmatlan éjszakára

  • megtanulod, hogyan működik az elméd és hogyan győzd le az éjszakai agyalást és aggodalmaskodást

  • egy könnyen elsajátítható, a gondolatok elcsendesítésére irányuló módszer segítségével megtanulod elalvásközeli állapotba hozni a szervezetedet

  • hatékonyságnövelő és lazító technikákat tanulhatsz, melyek segítségével megtanulsz ellazulni, felfrissülni, ami elengedhetetlen a kiegyensúlyozott, jókedvű, hatékony feladatvégzéshez

  • konkrét, személyre szabott tanácsot kapsz, hogyan kezeld az álmatlanságod vagy az éjszakai felébredéseket

Mi vár rám, ha jelentkezem?

1 napos csoportos oktatás (szombaton) – ezen személyesen ott kell lenned.
1 nap alatt olyan tudást kapsz, amit sehol máshol nem fogsz tudni kibogarászni. Hatékony alvástippek, jó hangulatú, jól felépített oktatás. Hihetetlen, hogy mennyit lehet profitálni, ha másokkal is kicserélheted a tapasztalataidat.

5 hetes online, otthonról végezhető alvásjavító program – amelyben gyakorolhatod mindazt, amit együtt megtanultunk és alkalmazhatod az általam javasolt módszereket. Ehhez rengeteg segítséget kapsz. Egyrészt kapsz egy munkafüzetet és megkapod az ahhoz tartozó hanganyagokat és videókat, amiket letölthetsz és bárhol hallgathatsz. Ebben az öt hétben adom át lényegében azt a tudást, amitől Te is stabilan és hosszú távon jól fogsz tudni aludni.

Mennyibe kerül?

Ne azt nézd, hogy mennyi az ára, hanem hogy mit kapsz érte!

Ezt kapod, ha a VIP csomagot rendeled:

A VIP csomag tartalma

  • Részt vehetsz a kiscsoportos Alvástréningen

  • Tiéd lehet az Alvástréning Munkafüzet extra gyakorló feladatokkal, melyek végigvisznek a leszokás és a jó alvás felé vezető úton

  • belépés az 5 hetes alvásjavító programba

  • személyre szabott segítség és szakmai támogatás az altató leszokásban

  • extra VIP videók a hirtelen harag, a szorongás és a pánikreakciók kezelésére

  • 2×50 perc, 30.000 Ft értékű egyéni tanácsadás a tréning előtt és közben

  • AJÁNDÉK stresszcsökkentő gyakorlatok az időstressz, az ember- és munkatársak által okozott stressz és a túlhajszoltság leküzdésére

Kinek való a VIP csomag?

        • Akinek sok kérdése vagy speciális problémája van

        • Aki úgy szeretné használni az alvásjavító programot, hogy az a leghatékonyabb legyen

Ezt kapod, ha a Szundi csomagot rendeled

A szundi csomag tartalma:

  • Részt vehetsz a kiscsoportos Alvástréningen

  • Tiéd lehet az Alvástréning Munkafüzet a változások nyomon követéséhez

  • belépés az 5 hetes alvásjavító programba

  • szakmai támogatás az altató leszokásban (azaz: plusz egy órás előadás és kérdezési lehetőség bármilyen gyógyszer – nyugtató, altató, antidpresszáns elhagyásával kapcsolatban)

Kinek való a Szundi csomag?

      • Aki szeretne gyógyszerek nélkül aludni és végre minőségi életet élni

Ezt kapod, ha az Alap csomagot rendeled:

Az alap csomag tartalma:

  • Részt vehetsz a kiscsoportos Alvástréningen

  • Tiéd lehet az Alvástréning Munkafüzet a változások nyomon követéséhez

  • belépés az 5 hetes alvásjavító programba

Kinek való az Alap csomag?

  • Aki nem szed gyógyszert, nincs különösebb kérdése, csak szimplán szeretne végre jól aludni és kipihenten ébredni

Miért az Alvástréninget válaszd?

– Mert itt azonnali, személyre szabott segítséget kapsz + választ a kérdéseidre

– Mert az itt megszerzett technikákat már az első naptól kezdve használni tudod

– Mert találkozhatsz a sorstársaiddal – látni fogod, hány és hányféle ember jár hasonló cipőben, mint Te

– Mert a tréningen nem kell a problémáidról beszélni – fogd fel úgy, mint egy tanulócsoportot

– Mert ez a hétvége végre csak RÓLAD szól  – egy teljes napon át  kényeztetheted magad a jó társasággal és számtalan, nyugtató és lazító technika gyakorlásával

– Mert a résztvevők 75-80%-a az 5 hetes program után jobban alszik!

Az árban benne van:

– 1 napos tanfolyam, azaz 7 óra, amit csak a jó alvás elsajátításával és az alvásproblémák átbeszélésével töltünk

– A személyes alvásnaplód kielemzése

Kérdezési lehetőség a tréning keretén belül (ezen felül legalább 1 db. egyéni konzultáció javasolt)

– 2x50 perc személyes konzultáció – ha a VIP csomagot rendeled   

– Videós oktatás  a jó alvás stabilizálásához 5 héten át

Helyszín, időpont:

Helyszín: 1075 Budapest, Madách tér 5. Időpont: 2017.09.23.  Szombat: 10:00 – 17:00 (szünettel együtt)

VIP és Szundi csomagot rendelőknek plusz egy óra, tehát 18:00-ig tart a tréning

Uppsz! A szeptemberi tréningről sajnos lekéstél! Kérj egyéni tanácsadást itt:

 

Személyes tanácsadás

Szeretnéd tudni, mikor jelentkezhetsz a következő tréningre?

A következő Alvástréning 2016 október 28-án indul. A helyek gyorsan betelnek, ezért ha nem nem szeretnél lemaradni, s szeretnél időben értesítést kapni, akkor itt tudsz értesítőt kérni.
Ez a feliratkozás nem jelent tanfolyami részvételt, csak egy előzetes tájékozódás! A tanfolyam indulásáig rendszeres időközönként egy-egy érdekes, hasznos információt fogsz kapni tőlem az álmatlanságról, annak okairól, jól bevált, általam is kitesztelt elalvási módszerekről s a tanfolyam részleteiről hírlevél formájában. >

</

Mit mondtak azok, akik voltak már a tréningen?

Néhány remek módszerrel Ági helyrebillentette bennem azt, ami kisiklott, innen már csak néhány hét rendszeres gyakorlás kellett és kb. 5 hét után visszakaptam az alvókámat. A legnagyobb nyereség azonban nem is csak ez volt, hanem az, hogy az alvókámat visszaadó módszer azóta a létformámmá vált és alapból sokkal nyugisabb és türelmesebb lettem. Szívből ajánlom a tréninget bárkinek, aki alvásproblémával küszködik. Köszi, Ági!
S. Iván

vállalkozó

A tréning előtt már elaludni se nagyon tudtam. A tréning óta gyorsabban alszom el, kevesebbszer ébredek fel. Ha fel is ébredek nem gond visszaaludni. Nem parázok az alvás gondolatatától már délután! Kevesebb kattogás, több és jobb alvás! Persze nehezebb napokon van, hogy nehezebb elaludni és rosszabb az alvás minősége, de ez szerintem normális.
T. Dóra

„MEGALUDTAM A 8 ÓRÁT VÉGRE 2 FELÉBREDÉSSEL!!!Szóval nagyon boldog vagyok, a tréning óta minden éjjel alszom!!!
Molnár Réka

óvónő

Már karácsony előtt abba tudtam hagyni az altató szedését, azóta jól alszom, vagy ha van 1-1 nap, amikor felületesebben alszom, akkor utána több jó nap követezik!:) Nagyon köszönöm a segítségedet és további jó munkát kívánok! Tényleg hasznos, az amit és ahogy csinálod!
Tünde

védőnő

Szia Ági! Nem tudom emlékszel-e, márciusban voltam a tréningeden, és csak gondoltam, elújságolom: kicsit hosszúra nyúlt, de július 26.-ától NO XANAX! Komolyan fiatalabbnak érzem magam 10 évvel! Megint úgy tudok gondolkozni mint régen, érdekelnek a régi hobbijaim, és igaz hogy meg akarom váltani a világot és frusztrálnak a világ dolgai, de ez is az élet része, és én így szeretem. Mindezt azért írtam le hogy megköszönjem a segítségedet, és hogy elújságljam. Köszönöm
Sz. Balázs

Pin It on Pinterest