Sleeposium a TE cégednél is!

A jó alvás tanulható!

 

      • Éjszakai agykattogás…

      • E-mailek hajnali háromkor…

      • Agyalás óracsörgésig a céges dolgokon…

      • Álmossági rohamok meetingeken…

 

Talán Téged is érint az éjszakai agyalás (és a vele járó krónikus kialvatlanság) jelensége

A jó alvás tanulható! Szupererő a munkahelyen – tanulj meg jól aludni!

 

Itt már találkozhattál velem:

 

PicMonkey Collagen jó

 

Egészség és turbó teljesítmény alvás nélkül?

Sleep coaching, sleep policy, sleepwellnes-day, napping room, sleep education – hallottál már ezekről a kifejezésekről?

Amcsi cégeknél rendszeresen dobálózik a vezetőség ezekkel a szavakkal. Nem csak cégeknek, sportolóknak, kosárlabda-csapatoknak is van saját alvásszakértője.

Tudod, miért?

Mert brutálisan sokat dob a teljesítményen, ha a sportolók nap mint nap kipihenten szállnak ringbe a győzelemért. Tudtad, hogy a hivatásos teniszezők szervapontossága 40%-kal (!) nő, ha 4-5 héten át rendesen kialusszák magukat?

És azt tudtad, hogy managerek esetében egyértelmű összefüggés van a kialvatlanság és a „kiabálósság / hangulatemberség” között? Vezetők jellemzően akkor adnak meggondolatlan, bántóan negatív visszajelzést a dolgozóknak (és nem mellesleg az ügyfeleknek), amikor aznap éjszaka keveset aludtak?

 

– Aki eleget alszik, rugalmasabb, érzékenyebb mások felé, jókedvű, optimista és vág az esze, mint a borotva.

– Aki eleget alszik, 4-szer kisebb eséllyel lesz beteg, 1,5-szer kisebb az esélye a krónikus hát – és vállfájdalmakra.

– Aki jól alszik, annak lendülete, kitartása és számos innovatív ötlete van.

Szolgáltatásaim

Sleeposium

Sleeposium az egészség megőrzéséért. Érdekes, interaktív előadások az alvásról és az alvásminőség javításáról 20-40 fő részére.

Alvástréning

Hajanli agykattogás és kialvatlanság helyett szupererő: komplex alvásjavító program managereknek számára, 10-25 fő részére.

Mindfulness

Éber figyelem és jelentudatosság gyakorlása managereknek. Ahol elcsendesül az elme, ott megpihen a lélek. 15-20 fő részére.

 

Sleeposium – alvásjavító és alváshigiénés előadások

profilkép előadás 400pxl Az emberek imádnak aludni! Mégis nagyon keveset alszanak – a magyarok átlagosan 6 órát, de van, aki még ennél is kevesebbet!

Hogy miért?

Azért, mert a világ az alvás ellen hajt. Mindenki, ismétlem, MINDENKI a figyelmünket akarja – a tévé, a közösségi média, a könyvek, játékok, újságok, a gyerek, az e-mail boxod, a kutya és még a szomszéd néni is…

Az elektromosság és a net ráadásul lehetővé teszi, hogy 0-24-ben dolgozz, beszélgess, vásárolj – egyszóval, élj. Csoda, ha sohasem pihenünk?

 

A dolgozók legalább 30%-a súlyosan kialvatlan, vezetők esetében ez a szám még ennél is magasabb. Műszakos munkában dolgozóknál az alvászavarokban szenvedők aránya elérheti a 90 %-ot! És nem, nem fognak beszélni Neked az alvásproblémájukról – mert ciki. Nem fogod megtudni, hányan szednek gyógyszert, hányan küzdenek nap mint nap a kimerültség ellen. Céges előadásaimon gyakran látom, hogy már 20-30 perc alatt is a dolgozók megnyílnak, mernek hozzászólni, kérdeznek. És ott ülnek az előadásaimon 50-en, 100-an. Jönnek, kérdeznek. Szükség van rám, az alvásról és alvászavarokról beszélni rendkívül fontos – és a céged számára kifizetődő.
Horváth Ágnes, alvástréner

Csak halkan súgom, hogy sokszor bizony rajtunk múlik, mennyire engedünk a tévé, a facebook, a mailek csábításának…

Magyarul: egy kis odafigyeléssel mindenki tud tenni azért, hogy az éjszakát alvással és ne valami mással töltse.

Aludni mindenki szeret, ezért megfelelően tálalt információkkal, érdekes, interaktív workshopokkal nem nehéz rávenni a dolgozókat arra, hogy többet aludjanak. Így csupa motivált, kipihent, energikus dolgozóra tennél szert – és semmit nem kell átszervezned, senkit nem kell kirúgnod vagy áthelyezned ehhez a csodálatos változáshoz!

 

Jól hangzik?

   

 

Alvástréning – komplex alvásjavító program

Szinte biztos vagyok benne, hogy a Te cégednél is a vezetők jó része a hajnali agykattogtatók népes táborához tartozik… vagy azokhoz, akiknek egy pörgős nap után nehezebben megy az elalvás.

A rendszeres utazások a tengerentúlra, a műszakos munka vagy az erős stressz felborítja az alvás-ébrenlét egyensúlyát. Nos, számukra is van megoldás, méghozzá nem is túl bonyolult.

előadás 400pxlAz Alvástréningen egy 100%-ban gyakorlatorientált módszert mutatok neked, amely segítségével néhány hét alatt nemcsak az éjszakákat fogod tudni nyugodtan és zavartalanul átaludni, de még a napi stresszhelyzeteket is könnyedén veszed. És nem, nem szükséges hozzá fél órákat relaxálni, pozitív mondatokat hajtogatni vagy furcsán lélegezni.

 

Az Alvástréningen megtanulhatod, hogy hogyan élj együtt önmagaddal, a problémáiddal és az elméddel, hogy hogyan kapcsold ki az agyad és hogyan tedd félre a gondjaidat arra a pár órára, amennyi idő alatt kipihened magad.

A jó alvás tanulható – és tanítható! Tanítsd meg a dolgozóidat aludni és egy csapásra megváltozik a hangulat a cégednél!

 

Jól hangzik?

 

Mindfulness – stresszcsökkentés meditációval

Nem vagyok az erőltetett relaxáció híve. Azt gondolom, hogy ha egy pörgős irodai nap után lefekszünk vagy leülünk relaxálni – történjen ez bármilyen módszerrel, technikával vagy varázslással – az gyakorlatilag egyet jelent avval, hogy valamilyen módszerrel KIKÉNYSZERÍTJÜK a megnyugvást.

meditation-at-work

A megnyugvást azonban nem lehet erőltetni – ahogyan az alvást sem.

A mindfulness meditáció kényszerített relaxáció helyett megtanít a jelen pillanatban létezni, kiszakít az agyalás és az állandó teljesítmények automatizmusaiból. A feladatok tervezgetése és a körülmények optimalizálás helyett segít a koncentrált figyelem, az elfogadás, az objektív megfigyelés és a problémák időleges elengedésének gyakorlatában.

Miért fontos megtanulnunk az elménket elcsendesíteni?

A test akkor pihen, ha az elme csendes és nyugodt.

Ha folyton megoldásokon, múltbéli problémákon és jövőbeli feladatokon kattogunk, újraéljük az elmúlt vagy még meg sem történt stresszhelyzeteket.

Pusztán azáltal, hogy egy megoldandó helyzetre gondolunk, szervezetünk ugyanúgy stresszreakciókkal válaszol, mintha a helyzet valóban megtörténne velünk. Ezáltal nemcsak akkor stresszelünk, amikor egy nehéz helyzetet kell megoldanunk, hanem az utcán sétálva vagy egy kávé mellett ülve is.

Ezért rendkívül lényeges, hogy – akár csak rövid időre is – tehermentesítsük ez elménket mindenfajta gondolattól.

Az éber figyelem és jelentudatosság gyakorlata segít megnyugtatni az elmét – a test ezáltal megnyugszik és megpihen a lélek.

Az éber figyelem alapú meditáció egy 8 hetes, alkalmanként 2 óra alatt elsajátítható technika. Napi 10-20 perc gyakorlás elég ahhoz, hogy nyugodtabbak, fókuszáltak és elfogadóbbak legyünk.

 

Kövesd a nagyokat – nem csak a Google-nek lehet csend-szobája, Neked is! Napi 10 perc csenddel a fejedben óriási változásokra tesz képessé!

Jól hangzik?

 

 

 

További szolgáltatások

      • egynapos, interaktív, látványos előadás-sorozat több előadóval (benne mindful leadership, sleepwellness otthon és az irodában, érzelmi intelligencia fejlesztés a jó alvás érdekében, közös mindfulness meditáció)

      • Kiscsoportos vagy egyéni sleep-coaching

      • Egészségnap keretében 20 perces egyéni alvás-tanácsadás előjegyzéssel

      • 30 napos Alvás-kihívás teameknek – 1 hónapon át (ahol egy hónapig egy online rendszer keretében sajátítják el a dolgozók a jó alváshoz szükséges szabályokat. A “rossz” szokásokat lecseréljük jó alvási szokásokra – játékos formában. A végén a résztvevők mókás oklevelet kapnak.)

      • Egészségnap keretében 1,5 órás interaktív előadás

Szupererő és egészség a cég dolgozóinak! Kérj árajánlatot most!