Alvástréning 2.0
időpont: 2017 ápr. 22. Budapest

Újra REMEKÜL aludni gyógyszerek nélkül?

Gyors és hatékony tréning álmatlanság ellen!

  • Nagyon nehezen tudsz elaludni?

  • Állandóan felriadsz?

  • Folyton jár az agyad a pihentető alvás helyett?

  • Semmi sem segített, amit eddig kipróbáltál?

  • Napközben csak kifacsart zombinak érzed magad?

Ugye Te is szeretnél gyógyszerek nélkül jól aludni?

Szia!

Horváth Ágnes vagyok. 3 éve dolgozom alvástrénerként. A 3 éve alatt több száz embernek segítettem megtanulni stabilan és hosszú távon jól aludni.

Tréningjeimen egy olyan módszert mutatok neked, amely segítségével néhány hét alatt nemcsak az éjszakákat fogod tudni nyugodtan és zavartalanul átaludni, de még a napi stresszhelyzetekkel is könnyebben fogsz megküzdeni. És nem, nem szükséges hozzá fél órákat relaxálni, pozitív mondatokat hajtogatni vagy furcsán lélegezni.
A tréningen semmi lelkizés, semmi rizsa: csak szimplán megtanulunk újra jól aludni.

Módszeremet itt tanultam:
Itt már találkozhattál velem:

 

 

Tudod, mi a legrosszabb az álmatlanságban?

  • A munkahelyeden kétségbe vagy esve a kialvatlanságtól

  • Kipróbáltál már minden módszert, gyógyszert, cseppeket és még mindig pocsékul alszol…

  • Egész éjjel zaklatottan forgolódsz és próbálsz elaludni

  • De mindegy, mennyire is próbálkozol – nem megy…

  • Majd kezdődik minden elölről…

Érdekel, hogy hogyan lehet néhány hét alatt legyőzni az inszomniát?

A titkot most rögtön megosztom Veled. Most figyelj! Az álmatlanságot gyakran nem egy probléma vagy élethelyzet okozza, még csak nem is a stressz. Az álmatlanság végső oka az álmatlanságra való reakciónkban és a gondolkodásmódunkban van!!! Várj, kifejtem kicsit bővebben: Minden ember életében van ugyanis egy-egy olyan nap, amikor nem alszik jól. Ám míg bizonyos emberek másnap már úgy alszanak, mint a bunda, mások a következő éjszakát is ébren töltik és az azt követőt is.

Mit tudnak a jóalvók, ami miatt az álmatlan éjszakát nem követi másik?

Egy jóalvó és egy rosszalvó között csupán annyi a különbség, hogy a rosszalvók minden éjszakát, amikor nem sikerült elaludniuk, KUDARCKÉNT élnek meg! Lehetséges, hogy a gondolkodásmódunkban van a hiba? Lehetséges, hogy néhány egyszerű szabályt kell csak betartanunk, és a dolog magától megoldódik? Igen, lehetséges !!! Sokéves tapasztalatomat az álmatlanság okairól és legyőzéséről most egy 5 hetes, komplex alvásjavító program keretében osztom meg Veled.

 

Ez a tanfolyam Neked is segíteni fog! Azonnal használható tanácsokat, tippeket és ötleteket kapsz, melyet már az első naptól kezdve alkalmazni tudsz a mindennapjaidban!

 

A tanfolyam 4 részből áll:


1 napos csoportos oktatás + 5 hét online, otthonról végezhető alvásjavító program

 

Tűzoltás - SOS tudásanyag

Gyakorlati tanácsok és azonnali segítség, hogy mit tegyél álmatlan éjszakákon és mit NE tegyél másnap. Ezzel biztosítod, hogy az álmatlan éjszakádat ne kövesse egy másik ébren töltött éjszaka.

A test megnyugtatása

Az elalvás holtbiztos trükkjei + hogyan növeljük meg munkahelyi teljesítményünket?

Az elme elcsendesítése

100%-osan működő, orvosok által is javasolt módszer arról, hogy hogyan szüntessük meg az éjszakai agyalást és őrizzük meg belső egyensúlyunkat.

Otthoni gyakorlás 5 héten át

Az 1 napos, csoportos tréning után videók segítségével lépésől lépésre végigvezetlek, hogy hogyan hasznosítsd és alkalmazd mindazt, amit a tréningen megtanultál.

Mindössze egyetlen hétvége alatt:

  • helyre tesszük az alvással kapcsolatos tévhiteket, rossz szokásokat és beidegződéseket, melyek fenntartják az álmatlanságot

  • megtanulod, hogyan élj összhangban a tested ritmusával és hogyan válj sokkal eredményesebbé a hétköznapjaidban

  • megtanulsz az álmatlansággal bánni, helyes reakciókat adni egy-egy álmatlan éjszakára

  • megtanulod, hogyan működik az elméd és hogyan győzd le az éjszakai agyalást és aggodalmaskodást

  • egy könnyen elsajátítható, a gondolatok elcsendesítésére irányuló módszer segítségével megtanulod elalvásközeli állapotba hozni a szervezetedet

  • hatékonyságnövelő és lazító technikákat tanulhatsz, melyek segítségével megtanulsz ellazulni, felfrissülni, ami elengedhetetlen a kiegyensúlyozott, jókedvű, hatékony feladatvégzéshez

  • konkrét, személyre szabott tanácsot kapsz, hogyan kezeld az álmatlanságod vagy az éjszakai felébredéseket

Mi vár rám, ha jelentkezem?

Először is eljössz csoportos tréningre, ahol megkapod az összes szükséges információt ahhoz, hogy utána egyedül képes legyél végigmenni az alvásjavító programon. Kielemezzük az alvásnaplókat,és végre MEGÉRTED, hogy miért tartott ennyi ideig az inszomniád és hogyan keveredj ki belőle. Ráadásul találkozhatsz másokkal, akik szintén hasonló cipőben járnak, mint te. Még a tréningen megkapod a belépőkódot az online felületre, ahol a tréningen megtanultakat átismételjük, kiegészítem újabb információkkal, és a munkafüzet segítségével napról napra, hétről hétre fogsz tudni haladni a gyakorlással.

 

A csoportos tréning után hazamész és egy öthetes önálló gyakorlás és tanulás következik,amelyben gyakorolhatod mindazt, amit együtt megtanultunk és alkalmazhatod az általam javasolt módszereket. Ehhez rengeteg segítséget kapsz. Egyrészt kapsz egy munkafüzetet és megkapod az ahhoz tartozó hanganyagokat és videókat, amiket letölthetsz és bárhol hallgathatsz. Ebben az öt hétben adom át lényegében azt a tudást, amitől Te is stabilan és hosszú távon jól alhatsz.

Az Alvástréning árai 2017.03.31-től változnak. Az új árakat hamarosan frissítjük!

A VIP csomag tartalma

  • Részt vehetsz a kiscsoportos Alvástréningen

  • Tiéd lehet az Alvástréning Munkafüzet extra gyakorló feladatokkal, melyek végigvisznek a leszokás és a jó alvás felé vezető úton

  • belépés az 5 hetes alvásjavító programba

  • személyre szabott segítség és szakmai támogatás az altató leszokásban

  • extra VIP videók a hirtelen harag, a szorongás és a pánikreakciók kezelésére

  • 2×50 perc, 30.000 Ft értékű egyéni tanácsadás a tréning előtt és közben

  • AJÁNDÉK stresszcsökkentő gyakorlatok az időstressz, az ember- és munkatársak által okozott stressz és a túlhajszoltság leküzdésére

Kinek való a VIP csomag?

      • Akinek sok kérdése vagy speciális problémája van

      • Aki úgy szeretné használni az alvásjavító programot, hogy az a leghatékonyabb legyen

A szundi csomag tartalma:

  • Részt vehetsz a kiscsoportos Alvástréningen

  • Tiéd lehet az Alvástréning Munkafüzet a változások nyomon követéséhez

  • belépés az 5 hetes alvásjavító programba

  • szakmai támogatás az altató leszokásban (azaz: plusz egy órás előadás és kérdezési lehetőség bármilyen gyógyszer – nyugtató, altató, antidpresszáns elhagyásával kapcsolatban)

Kinek való a Szundi csomag?

    • Aki szeretne gyógyszerek nélkül aludni és végre minőségi életet élni

Az alap csomag tartalma:

  • Részt vehetsz a kiscsoportos Alvástréningen

  • Tiéd lehet az Alvástréning Munkafüzet a változások nyomon követéséhez

  • belépés az 5 hetes alvásjavító programba

Kinek való az Alap csomag?

  • Aki nem szed gyógyszert, nincs különösebb kérdése, csak szimplán szeretne végre jól aludni és kipihenten ébredni

Miért az Alvástréninget válaszd?

– Mert itt azonnali, személyre szabott segítséget kapsz + választ a kérdéseidre

– Mert az itt megszerzett technikákat már az első naptól kezdve használni tudod

– Mert találkozhatsz a sorstársaiddal – látni fogod, hány és hányféle ember jár hasonló cipőben, mint Te

– Mert a tréningen nem kell a problémáidról beszélni – fogd fel úgy, mint egy tanulócsoportot

– Mert ez a hétvége végre csak RÓLAD szól  – egy teljes napon át  kényeztetheted magad a jó társasággal és számtalan, nyugtató és lazító technika gyakorlásával

 

– Mert a résztvevők 75-80%-a az 5 hetes program után jobban alszik!

Az árban benne van:

– 1 napos tanfolyam, azaz 7 óra, amit csak a jó alvás elsajátításával és az alvásproblémák átbeszélésével töltünk

– A személyes alvásnaplód kielemzése

Kérdezési lehetőség a tréning keretén belül (ezen felül legalább 1 db. egyéni konzultáció javasolt)

– 2×50 perc személyes konzultáció – ha a VIP csomagot rendeled   

– Videós oktatás  a jó alvás stabilizálásához 5 héten át

A tréning előtt már elaludni se nagyon tudtam. A tréning óta gyorsabban alszom el, kevesebbszer ébredek fel. Ha fel is ébredek nem gond visszaaludni. Nem parázok az alvás gondolatatától már délután! Kevesebb kattogás, több és jobb alvás! Persze nehezebb napokon van, hogy nehezebb elaludni és rosszabb az alvás minősége, de ez szerintem normális.
T. Dóra

„MEGALUDTAM A 8 ÓRÁT VÉGRE 2 FELÉBREDÉSSEL!!!Szóval nagyon boldog vagyok, a tréning óta minden éjjel alszom!!!
Molnár Réka

óvónő

Már karácsony előtt abba tudtam hagyni az altató szedését, azóta jól alszom, vagy ha van 1-1 nap, amikor felületesebben alszom, akkor utána több jó nap követezik!:) Nagyon köszönöm a segítségedet és további jó munkát kívánok! Tényleg hasznos, az amit és ahogy csinálod!
Tünde

védőnő

Néhány remek módszerrel Ági helyrebillentette bennem azt, ami kisiklott, innen már csak néhány hét rendszeres gyakorlás kellett és kb. 5 hét után visszakaptam az alvókámat. A legnagyobb nyereség azonban nem is csak ez volt, hanem az, hogy az alvókámat visszaadó módszer azóta a létformámmá vált és alapból sokkal nyugisabb és türelmesebb lettem. Szívből ajánlom a tréninget bárkinek, aki alvásproblémával küszködik. Köszi, Ági!
S. Iván

vállalkozó

Szia Ági! Nem tudom emlékszel-e, márciusban voltam a tréningeden, és csak gondoltam, elújságolom: kicsit hosszúra nyúlt, de július 26.-ától NO XANAX! Komolyan fiatalabbnak érzem magam 10 évvel! Megint úgy tudok gondolkozni mint régen, érdekelnek a régi hobbijaim, és igaz hogy meg akarom váltani a világot és frusztrálnak a világ dolgai, de ez is az élet része, és én így szeretem. Mindezt azért írtam le hogy megköszönjem a segítségedet, és hogy elújságljam. Köszönöm
Sz. Balázs

Helyszín, időpont:

Helyszín: 1075 Budapest, Madách tér 5. Időpont: 2017.04.22.  Szombat: 10:00 – 17:00 (szünettel együtt)

 

VIP és Szundi csomagot rendelőknek plusz egy óra, tehát 18:00-ig tart a tréning

Maradtak még kérdéseid?
Akkor katt a kérdésekre és megtalálod a választ!

Kérdés #1: Milyen módszert alkalmazol? Nekem az Agykontroll egyáltalán nem segített, és relaxálni sem tudok.

Ha ez megynugtat: én se. Annak idején próbáltam relaxálni, de csak ideges lettem. Az autogén tréning és az Agykontroll sem vált be.

A módszer, amit megtanulsz, nem új: tudományos kutatásokon alapuló módszer, aminek inkább a meditációhoz hasonlít. Az agyalást, aggódást és testi tüneteket nem MEGVÁLTOZTATNI fogjuk, hanem megtanulunk BÁNNI VELE. Megtanuljuk,hogyan reagálj az aggódásra, a heves szívdobogásravagy az éjszakai felébredésekre.

A meditáció által megismered önmagad, a tested és az elméd reakcióit. Épp ez az ismeret és szelíd figyelem fog segíteni abban, hogy megválaszd a reakcióidat – és miért ne választhatnád akár a nyugalmat a zaklatottság helyett, a belső békét az aggódás helyett. Reakcióink felett van egyedül hatalmunk, ha viszont megtanulunk nyugodtan reagálni az álmatlanságra, akkor sokkal nagyobb eséllyel fogjuk tudni átadni magunkat az alvásnak és a pihenésnek.

Ne feledd, a résztvevők 80%-ának sikerült
– Neked is sikerülni fog!

Kérdés Nr.2: Ez a kurzus nekem való? Nálam is fog működni?

Oké, tehát mindenki más és más, másféle gyógyszereket szed, más helyzetben van,
másféle gondok gyötrik stb. Nem tudok Neked 100%-os eredményeket
garantálni, de át tudom Neked adni azt a módszert lépésről lépésre, amivel én is
és újra megtanultam jól aludni.

Az alvásjavító és stresszcsökkentő Alvástréning programom Neked való, ha:

– már attól is RETTEGSZ, ha csak az alvásra vagy az ágyadra gondolsz és az éjszaka nem jelent más számodra, mint hosszú-hosszú ébren töltött órákat és fáradt kínlódást

– Ha túl sokat AGYALSZ éjjelente a problémáidon

– ha azt hiszed, te már SOHA nem fogsz tudni jól aludni, mert mindig is ROSSZ ALVÓ voltál 

Az Alvástréning biztos, hogy NEM NEKED VALÓ, ha:

– lusta vagy tenni önmagadért és az egészségedért

– ha semennyi időt nem akarsz szánni arra, hogy újra megtanítsd a szervezeted kikacsolni és pihenni (sorry, de helyetted nem tudok időt áldozni a gyógyulásra)

– ha olyan módszert keresel, amitől 2 nap alatt csodálatosan jól alszol

Kérdés #3: Azt mondtad, hogy a gyakorló programban napi 10 perc gyakorlás elég. Ez tényleg igaz? Nekem nincs sok időm relaxálni és a relaxáció amúgy sem működik nálam.

Az Alvástréning 2 részből áll.

Egyrészt átadom Neked az összes infót, ami ahhoz kell, hogy könnyedén elhagyd azokat a szokásokat és beidegződéseket, amik eddig akadályozták Nálad a jó alvást.

Az 5 hetes gyakorló programban pedig legyőzzük a legfőbb  alvásgyilkost, az AGYALÁST: megtanulsz az elméddel és a gondolataiddal bánni, így többé nem azok uralnak majd téged. Ez nem egy bonyolult dolog, de kell hozzá valamennyi gyakorlás – mégpedig minimum napi 10 perc. A saját tapasztalatom és kutatások is azt igazolják, hogy 10 perc is elég
 – és ígérem, NEM relaxálni fogunk!

 

Kérdés#4: Nekem egy csomó megoldatlan problémám van, azok miatt nem alszom. Gyógyszert is szedek. Te pedig nem vagy pszichológus. A tréninged nekem is fog tudni segíteni?

Persze, hogy!

Ha jársz terápiára, nem árt, ha a pszichológusod tud arról, hogy jelentkezel a tréningemre, de egyvalamiben biztos lehetsz: ez a technika mindenki számára javasolt – ártani nem tud, használni annál többet használ.

Ha akut depressziós fázisban vagy bizonytalan vagy a tréninget illetően, írj nekem egy e-mailt és megbeszéljük, hogy Neked való-e a tréning vagy valaki máshoz érdemes fordulnod.

Uppsz! A márciusi tréningről sajnos lekéstél! Kérj egyéni tanácsadást itt:

 

Személyes tanácsadás

Szeretnéd tudni, mikor jelentkezhetsz a következő tréningre?

Érdekel? Ugye igen!

A következő Alvástréning 2016 ápr. 22-én indul, ha nem nem szeretnél lemaradni, s szeretnél értesítést kapni, akkor itt tudsz értesítőt kérni. Ez a feliratkozás nem jelent tanfolyami részvételt, csak egy előzetes tájékozódás! A tanfolyam indulásáig rendszeres időközönként egy-egy érdekes, hasznos információt fogsz kapni tőlem az álmatlanságról, annak okairól, jól bevált, általam is kitesztelt elalvási módszerekről s a tanfolyam részleteiről hírlevél formájában. >

A böngészőben tiltva van a javascript használata. Az űrlap ellenőrző funkciói nem fognak jól működni.

Add meg az adataidat és értesítelek a következő alvástréning időpontjáról!

Név*
Email*


Várj! Érdekel egy ingyenes, Mini Alvástréning?

Alvástippek + 10 napos alvásjavító tanfolyam



Sikeresen feliratkoztál! A 10 alvástippet e-mailen küldjük ki. Ha nem találod, a SPAM ill. a Promóciók között is nézd meg!

Pin It on Pinterest