Hogyan alkalmazzuk helyesen az alváshigiénét? – egyszerű, életszerű, betartható praktikák inszomnia ellen

 

Az alvás körüli szokások javíthatják vagy ronthatják az alvás minőségét, az alvás hosszát, az elalvást (főleg) és az átalvást egyaránt.Sokan sportolnak, délután igyekeznek koffeinmentes kávét inni, egészségesen élnek – alváshigiénés szokásaik részben megfelelnek a normáknak. Mi a helyes norma a nappali és éjszakai szokásokban? Mik azok a szabályok, amiket lazábban lehet kezelni? Mitől – de tényleg! – mitől lesz élhetőbb az alváshigiénés normák követése?

A témáról egy 16 perces beszélgetés, ha többet szeretnél tudni az alváshigiénéről, blogbejegyzésemben további hasznos linkek és komoly tévhiteket eloszlató tények következnek.

– milyen alvási rituálék támogatják az alvást?
– szabad elalvás előtt tévézni?
– és pálinkázni?
– mire hajlamosak az inszomnia a sok és mire érdemes odafigyelni a jó alvással kapcsolatban?
– és az örökzöld téma: Alvás és evés – mik az összefüggések a kettő között?
 

Remélem, tetszett a videó!

Gyors és hatékony megoldást keresel az alvászavarokra?

Teljes körű, kognitív terápiás és alváshigiénés tanácsokat itt kaphatsz:
https://alvasguru.hu/alvastrening-online/

 

Horváth Ágnes portréHorváth Ágnes, alvástréner és mindfulness oktató. 2013 óta tartok Alvástréningeket mindfulness alapú tanfolyamokat. Tudásomat az Oxfordi Egyetemen szereztem. Egy 5 hetes, gyors és hatékony alvásjavító programmal segítem az álmatlanságban szenvedőket megtanulni gyógyszerek nélkül jól aludni. 

Előadásokban, céges tréningeken, publikációkban, rádióinterjúkban népszerűsítem a mindfulness szemléletmódját és a gyógyszermentes, pihentető alvás jelentőségét 

Várj! Érdekel egy ingyenes, Mini Alvástréning?

Alvástippek + 10 napos alvásjavító tanfolyam



Sikeresen feliratkoztál! A 10 alvástippet e-mailen küldjük ki. Ha nem találod, a SPAM ill. a Promóciók között is nézd meg!

Pin It on Pinterest